چگونه می ESRD بیمار اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می ESRD بیمار اجتناب از دیالیز

من یک بیمار با پایان مرحله بیماری کلیوی هستم و هیچ گونه علائم جدی است. اما دکتر به من tole دیالیز بهترین انتخاب برای من است، اما ای نمی خواهید به آن را. من می خواهم بدانم چگونه می توانم جلوگیری از دیالیز.

به طور کلی، بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله نهایی بیماری کلیوی نیاز به دیالیز برای از بین بردن کسانی که علائم آنها رنج می برد. با این حال، برای پرونده شما، من بسیار خوشحالم که به شما بگویم که شما هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته است.

چگونه می توان بیمار جلوگیری از دیالیز ESRD؟

اگر چه شما در آخرین مرحله بیماری کلیوی هستند اما به عنوان شما اعلام کرد که شما هیچ گونه علائم جدی مانند تهوع، تنگی نفس (هنگامی که آن ناراحتی به نظر می رسد، شما باید برای شروع دیالیز بلافاصله)، بنابراین اگر شما می توانید برخی از دیگر مناسب دریافت درمان برای کمک به شما بیماری خود را جلوگیری از رفتن بدتر، و سپس شما باید شانس عالی برای جلوگیری از دیالیز.

همانطور که می دانید، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، می تواند نارسایی کلیه درمان و نه بهبود عملکرد کلیه در همه. چه بدتر، آن را می توانید با کیفیت زندگی تاثیر می گذارد و کوتاه شدن طول عمر به طور قابل توجهی به دلیل عوارض. بنابراین به عنوان یک بیمار شما بهتر است این فرصت برای بهبود وضعیت بیماری خود را به طوری که شما می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

در یک کلام، در حال حاضر، شما هنوز هم هر ناراحتی و علائم جدی توسعه یافته نیست. اگر شما می توانید عملکرد کلیه باقی مانده خود را به خوبی حفظ و بهبود آن در این پایگاه، شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از شروع دیالیز خواهد بود. بنابراین، ضروری است را برای شما به یک روش سیستماتیک در زمان.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان بیمار ESRD بهتر است و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: